29 Μαΐ 2026

Μάθημα στο σχολείο...κάτω από τ' αστέρια

 Την Πέμπτη 21Μαΐου το μάθημά στο σχολείο μας έγινε...κάτω από τ' αστέρια!! Το φορητό πλανητάριο ήρθε στο σχολείο μας, σε συνεργασία  με τον Σύλλογο Γονέων  και Κηδεμόνων, ξαι μας χάρισε ένα μοναδικό ταξίδι στον γαλαξία!! Μέσα στον εντυπωσιακό θολό, είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στ αστέρια, να εξερευνήσουν τους πλανήτες και να ανακαλύψουν τα μυστικά του διαστήματος μ έναν βιωματικό και διαδκεδαδτικο τρόπο. Η επιστήμη έγινε παιχνίδι και το χαμόγελο των παιδιών ήταν η καλύτερη επιβράβευση!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου