29 Μαΐ 2026

4ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

Η   Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ. και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική των Επιστημών και Σύγχρονες Τεχνολογίες» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου 

Θράκης διοργάνωσε το

4ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

με γενικό τίτλο: «Η Συμμετοχή ως Αξία: Διαμορφώνοντας τη Συνείδηση  του Ενεργού  Πολίτη   που έλαβε δράση στοΣυνεδριακό Κέντρο Επιμελητηρίου Καβάλας «Απόστολος Μαρδύρης»  Νέα Καρβάλη Καβάλας.

Την Τρίτη  19  Μαΐου και οι μαθητές/τριες των ΣΤ1  & ΣΤ2  συμμετείχαν στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο  Π.Ε.  Καβάλας με τίτλο εισήγησης:"Μικροί πολίτες σε μεγάλες ιδέες. Εκπαίδευση για τη βιώσιμη κοινωνία " Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: κα. Ευμορφια Μανουηλιδου, κα. Χαμοξαρα Γεωργία και κα. Παπαγεωργίου Ελένη.









                                                


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου