15 Ιουν 2026

Αθλοπαιδείες.ληξης

 Την Παρασκευή  12 Ιουνίου   τα  παιδιά συμμετείχαν σε παραδοσιακά αθλητικά παιχνίδια  και χορούς   αποχαιρετώντας  με διασκεδαστοκό τρόπο  το σχολικό  έτος  2025-26.































Γιορτή ληξης

Την Πέμπτη  11 Ιουνίου   πραγματοποιήθηκε η    γιορτή αποφοίτησης της  Στ΄ τάξης του σχολείου μας, στις Αποθήκες. Τη γιορτή επιμελήθηκαν οι  δασκάλες  των δυο τμηματων ,   όπου  παρουσίασαν  τις δράσεις των παιδιών κατά τη διάρκεια της χρονιάςα που πέρασε,  τα παιδιά  της Δ  τάξης  αποχαιρέτησαν τους τελοιοφητους κι εκείνοι μετη σειρά τους όλους τους μαθητές  και τους εκπαιδευτικούς.  Τέλος απονεμήθηκαν και τα μετάλλια  σε όσους ξεχώρισαν στους διασχολικούς  αγώνες  στίβου  τον Μάιο.