Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε το σχολικό έτος 2013-14. Σκοπός του είναι να αποτελέσει ένα ψηφιακό portfolio επίδειξης των τάξεων του σχολείου μας, αλλά και να λειτουργήσει ως ένα κίνητρο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Παρουσίαση βασικών αρχών πρώτων βοηθειών σε μαθητές
Στις 28 Απριλιου οι μαθητές/τριες των Δ, Ε και ΣΤ τάξεων ενημερώθηκαν από τον Διευθυντη του ΕΣΥ κ. Αγγελόπουλο για την παροχή πρώτων βοηθειών που γίνεται από το Υπουργείο Υγείας, με στόχο την ενημέρωση και την ασφάλεια του μαθητικού πληθυσμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου