12 Μαΐ 2026

Παρουσίαση βασικών αρχών πρώτων βοηθειών σε μαθητές

Στις 28 Απριλιου οι μαθητές/τριες  των Δ, Ε  και ΣΤ τάξεων  ενημερώθηκαν από τον Διευθυντη του ΕΣΥ κ. Αγγελόπουλο  για την παροχή  πρώτων βοηθειών που γίνεται από το Υπουργείο Υγείας,  με στόχο την ενημέρωση και την ασφάλεια του μαθητικού πληθυσμού.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου