Η τελευταία εκδρομή του σχολείου μας ήταν μια μέρα ξεχωριστή και χαρούμενη για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς!! Επισκέφτηκαν όλες οι τάξεις του σχολείου την κατασκήνωση του Πίτσα στον Πρίνο. Εκεί τα παιδιά ευχαριστήθηκαν παιχνίδι και δραστηριότητες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτών της κατασκήνωσης και τη βοήθεια των δασκάλων τους που συμμετείχαν επίσης σ αυτές!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου