Την Πέμπτη 11 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η γιορτή αποφοίτησης της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, στις Αποθήκες. Τη γιορτή επιμελήθηκαν οι δασκάλες των δυο τμηματων , όπου παρουσίασαν τις δράσεις των παιδιών κατά τη διάρκεια της χρονιάςα που πέρασε, τα παιδιά της Δ τάξης αποχαιρέτησαν τους τελοιοφητους κι εκείνοι μετη σειρά τους όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Τέλος απονεμήθηκαν και τα μετάλλια σε όσους ξεχώρισαν στους διασχολικούς αγώνες στίβου τον Μάιο.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου